tiistai 26. heinäkuuta 2011

Tunnemyrskyssä

Itku on vaihtunut vihantunteeksi! Suututtaa aivan hirveästi!Olen hermostunut ja äyskin kotona lapsille. Minulle aamut ovat olleet kaikkein vaikeimpia. Olen siis nyt saikulla ja odottelen aikaa sinne kirurgin vastaanotolle sairaalaan. Aamuisin ahdistus on kovimmillaan ja vatsa on sekaisin, jospa aika tänään jo sairaalaan tulisi! Lääkäri määräsi nukahtamislääkkeitä, mutta niitä ei ole onneksi tarvinnut käyttää. Öisin olen nukkunut ihmeen hyvin.


Päässä pyörii monenlaista ajatusta, tämä odottaminen on pahinta. Jossain vaiheessa päässä pyöri sellainen ajatuskin, että syöpä on minulle rangaistus siitä, että olen ollut niin turhamainen. Ulkonäköön liittyvät asiat kun ovat aina olleet minulle tärkeitä. Tiedän ettei se niin ole, mutta nyt on niin paljon vihantunteita ajoittan päässä, että tekisi mieli mennä nyrkkeilymatsiin!


Olen valmis kestämään kipua ja pahoinvointia, jota  varmasti on hoitojen myötä luvassa enemmän ja vähemmän. Hiustenlähdönkin uskon kestäväni, mutta jos joudun rinnan totaalipoistoon se tulee kyllä olemaan todella, todella kova paikka minulle!


Puuterihuisku


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kivasta kommentistasi =)